بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


جلسه شورای اداری با حضور یونسی نماینده رئیس جمهور

جلسه شورای اداری شهرستان هریس با حضور یونسی دستیار ارشد و مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها و همچنین شهردار و اعضای شورای شهر بخشایش در اتاق جلسات فرمانداری هریس برگزار شد.

در این جلسه حسن یحیوی فرماندار هریس ضمن ارائه گزارش عملکرد به  برخی از مشکلات منطقه اشاره کرد وخواستار کمک و مساعدت دولت تدبیر و امید برای رفع آنها شد.

فرماندار هریس گفت: کمبود آب شرب از مهم ترین مشکلات است که نزدیک چهل روستا در مضیقه هستند و توسط تانکرهای آب، آب آشامیدنی آنها توزیع می شود.

وی مشکل کمبود اعتبار برای بازسازی، ساخت و تکمیل بیمارستان تخریب شده توسط زلزله ۹۱ دانست و افزود به جهت کمبود اعتبار اکیپ بیمارستان فعلا در یک مدرسه مستقر هستند.

در ادامه جلسه عباس فلاح نماینده مردم اهر و هریس نیز خواستار تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان هریس و بزرگراه تبریز – هریس- اهر شد.

وی  ادامه داد: جاده گردشگری هریس- مشگین شهر که مناظر طبیعی واقعا بکری دارد که دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل را به هم وصل می کند نیاز به مرمت و تعریض دارد.

حجت الاسلام والمسلمین یونسی در این جلسه ضمن استماع گزارش فرماندار و نماینده مردم شهرستان های  اهر و هریس، با تقدیر و تشکر از حضور و استقبال مردم شهرستان هریس از رئیس جمهور و هیئت همراه، منطقه را دارای توانمندیهای طبیعی و انسانی زیادی برای توسعه دانست و اظهار داشت: مشکلات شهرستان را به حضور رئیس جمهور اعلام و در صدد رفع آنها خواهیم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 6 خرداد 1394برچسب: جلسه شورای اداری ، جلسه شورای اداری شهرستان هریس, ساعت 19:57 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب